Inschrijving

Fijn dat u geïnteresseerd bent in Zorgboerderij Hapert. Om van onze dagbesteding gebruik te kunnen maken is het belangrijk dat u enkele stappen doorloopt. We informeren u graag zo goed mogelijk over wat u kunt verwachten tussen het moment van inschrijven en de eerste dag dat we u verwelkomen op de dagbesteding bij onze zorgboerderij. 

Wij raden u aan om een zorgtrajectbegeleider in de hand te nemen. Bij toenemende geheugenproblemen of dementie kan de begeleiding van zorg ingewikkeld worden. De zorgtrajectbegeleider heeft op frequente basis een gesprek met u over de voortgang en mogelijkheden op het gebied van zorg. U kunt een beroep doen op een zorgtrajectbegeleider via de huisarts.

1. Kennismaking zorgboerderij Hapert
U bent van harte welkom bij Zorgboerderij Hapert voor een kennismaking en rondleiding. Geheel vrijblijvend laten we u onze twee boerderijen zien. Neem voor een kennismaking en vrijblijvende rondleiding contact met ons op door uw naam en telefoonnummer te e-mailen naar info@zorgboerderijhapert.nl. We nemen dan snel mogelijk contact met u op.

2. Aanvraag indicatie
Heeft u een goede eerste indruk gekregen van Zorgboerderij Hapert en zou u graag willen starten op onze dagbesteding? Dan neemt u contact op met uw gemeente of zorgtrajectbegeleider voor een WMO, WLZ of PGB indicatie. Mocht u geen recht hebben op een indicatie dan is het ook mogelijk om de kosten op eigen rekening te vergoeden. Voor inzicht in de actuele financiële bijdrage neem je contact op met
info@zorgboerderijhapert.nl


3. Online inschrijving
Wilt u starten bij Zorgboerderij Hapert en heeft u inzicht op basis van welke indicatie de dagbesteding zal worden gefinancierd? Schrijf je dan in via
www.zorgboerderijhapert.nl en klik op inschrijven. Nadat u het inschrijfformulier volledig heeft ingevuld en verstuurd zullen wij op korte termijn contact met u opnemen omtrent de voortgang.


4. Intakegesprek
Indien wij een vrije plek hebben op de door u gewenste dag kan u starten en wordt u uitgenodigd voor een intakegesprek.
Tijdens het intakegesprek zullen we het inschrijfformulier en deelnemersovereenkomst doornemen en bespreken we uw persoonlijke wensen en zorgbehoeften. Ook bespreken we praktische zaken zoals de bereikbaarheid van uw familie, noodnummers, voeding, medicijngebruik, allergieën en uw thuissituatie.

Is er bij aanvang geen vrije plek dan wordt u op de wachtlijst geplaatst en ontvangt u de uitnodiging voor een intakegesprek zodra er zicht is op een startdatum.